Friday, 21 December 2012

lagi tentang aku

aku nak sambung cerita pasal aku,aku memang dah 4 tahun menjanda. aku ada sorang anak perempuan berumur 10 tahun, Nadia Arabella name dia. sekarang Ara tinggal dgn mak aku. dulu aku berkahwin mase umur aku 20tahun. aku nak cerita macam mana perkahwinan aku boleh terjadi pada umur aku semuda 20tahun tu. ceritanya macam ni.................... ewah macam novel lak :p

lepas habis jawab kertas spm yang terakhir aku terus mencari kerja, masa tu aku dengan kawan aku Rina. puas aku merayap kat bandar,semua kedai yang ada aku masuk,tanya ada kerja kosong ke tak. sampailah kat satu kedai buku,pemiliknya seorang perempuan cina seksi. tak cakap banyak dia suruh aku dengan Rina datang kerja esoknya. semangat lah aku tambah2 tak sabar nak pegang duit sendiri. balik rumah aku terus cakap kat mak aku, mak aku mmg tak cakap ape dah dia paham benor dengan perangai aku ni, kalau cakap tak pon nanti aku buat jugak :p

hari yg di nanti tiba juga, aku bersiap2 pakai jeans dengan t shirt ketat.. memang mase tu trend kan.. hahaha aku mengaku aku tak lah seksi sangat pakai skirt pun tak pernah, aku seksi ketat2 je. mampos kena libas dgn mak aku kalau dia nampak aku pakai skirt yg boleh nampak nonok tu.hehe

aku dengan Rina pun apelagi dgn semangatnya melangkah menuju ke tempat kerja. Waktu kami sampai dekat kedai tu pintu pun masih berkunci lagi. Semalam cina tu janji pukul 10:00 dgn kiteorang.. sampai 10:30 aku dgn Rina tunggu tp bayang pompan cina tu langsung tak nampak. aku mula rasa sebal,ye lah aku paling benci bab tunggu menunggu ni. dah macm patung cendana aku tercegat kt depan pintu kedai tu. muka Rina jangan cakap lah dah macam kena simbah simen :p

10:45 kalau tak de gak aku cakap kat Rina baik cabut je. ngam2 aku cakap camtu aku terdengar suara pompuan tu memangil2. amoi ! amoi ! lai ! dia panggil kiteorg dari tangga sebelah kedai tu ( kedai tu dua tingkat) dah nampak dia terlambai-lambai kat situ,apelagi aku dgn Rina cepat2 lah pergi kat dia.

sampai tingkat atas ade satu bilik kelilingnya cermin gelap.mmg tak nampak langsung ape-ape kt dalam.
tapi aku perasan mase tunggu kat bawah ade beberapa orang lelaki yang turun naik kt bilik ni. aku mula rasa tak sedap hati. Rina dah bisik2 kat aku ajak balik. Pompan cina tu ajak kiteorang masuk dalam, bukak je pintu asap rokok berkepul-kepul keluar, muka aku dah naik biru, berkabus semuanya yang aku nampak.
kiteorang di bawak kedalam lagi satu bilik yang agak kecik. kat dalam tu ade komputer 2 bijik. pompan cina tu terangkan kat aku dengan Rina apa kerja yang kiteorang kena buat.. rupanya tu tempat judi lumba kuda. cis! tapi bile mendengar gaji yg diberikan, aku menjadi teruja cuma Rina je yg was2 penakut. Aku cakap kat Rina kalau taknak biar aku je kerja sorang2. gaji 2K sape yang tak nak kan? Rina taknak kalah dgn aku dia pun terpaksa gaklah terima kerja tu. bermula dari situ perjalanan hidup aku mula sikit2 berubah,Rina pun sama..... nnt aku sambung lagi

18 comments:

  1. nnt sambung yang best lagi ke??

    [inkjet printer cartridges]

    ReplyDelete
    Replies
    1. 👉 *JADIKAN DIRI ANDA SEORANG PERKASA DI RANJANG DAN MENJADI KEBANGGAAN SI ISTERI*
      - Mahu kah anda bertahan lama apabila bersama isteri.
      -Mahukah anda melihat isteri mencapai 3 atau 4 kali klimak setiap kali anda mendatanginya.
      -Mahukah dilihat hero di mata isteri.
      -Yang penting ego seorang lelaki terpelihara.

      💪💪 *TANPA UBAT MAKAN ATAU SAPU*
      Anggota anda yang satu itu juga bolih di arah suruh utk kerja2.. spt menyuruh anggota badan lain spt kaki berlari, tangan mengangkat barang, mata melihat apa shj yg anda mahu lihat..
      👉 *APAKAH ADA CARA???*
      Ada!!!
      --Belajarlah bagaimana anda jga bolih menyuruh hati2 anda utk hal2 lain.
      -Ilmu bagaimana faktor hati mempengaruhi semua jasad anda utk apa jga tujuan.
      👉 *NIKMAT YANG TERBESAR DALAM HIDUP*
      Tak berguna kalau anda jutawan, hidup mewah rumah besar dn kereta paling mahal dn laju klau bermain dengan isteri tk bolih lama.
      Anu besar panjang tapi tk tahan lama ajak bermain pun tk berguna, lebih baik kecil pendek kalau lama bertahan.. klau besar, panjang dn bertahan lama??? Perghhh!!! Itu yg istri suka tu..

      👉 *MARI SAYA AJARKAN*
      - Belajar cuma sekali utk anda pakai dn amal guna utk se umur hidup anda, ia kekal dlm hidup anda selagi hayat anda masih ada.

      👉 *KALAULAH UNDANG2 MEMBENARKAN* Akan saya tunjuk demo dgn berapa pun wanita!!!

      👉 *TUTORIAL SECARA HADIR* bukan secara ebook..


      *Whatsapp* shj dulu
      013 6557445/018 2842548 *Raja Bersetubuh*

      Delete
  2. suria sms sy 0139954124

    ReplyDelete
  3. sms sy 0139954124

    ReplyDelete
  4. Baru ank 1,puki ketat lg..lau bleh nk lanyak puki 2 smpai lebam..

    ReplyDelete
  5. nak.nak nak...

    ReplyDelete
  6. nampaknya penulis sibuk kat kedai lumba kuda... hahahhaaa.... cite mesti lambat abis ni...

    ReplyDelete
  7. Ahmadrozaimanmanap@gmail.com
    Fb rozaiman angel
    0172247886
    Wasaap 0172247886
    Sy dh menduda 9 thn.umr 40 thn.hbgi sy suria

    ReplyDelete