Friday, 21 December 2012

lagi tentang aku

aku nak sambung cerita pasal aku,aku memang dah 4 tahun menjanda. aku ada sorang anak perempuan berumur 10 tahun, Nadia Arabella name dia. sekarang Ara tinggal dgn mak aku. dulu aku berkahwin mase umur aku 20tahun. aku nak cerita macam mana perkahwinan aku boleh terjadi pada umur aku semuda 20tahun tu. ceritanya macam ni.................... ewah macam novel lak :p

lepas habis jawab kertas spm yang terakhir aku terus mencari kerja, masa tu aku dengan kawan aku Rina. puas aku merayap kat bandar,semua kedai yang ada aku masuk,tanya ada kerja kosong ke tak. sampailah kat satu kedai buku,pemiliknya seorang perempuan cina seksi. tak cakap banyak dia suruh aku dengan Rina datang kerja esoknya. semangat lah aku tambah2 tak sabar nak pegang duit sendiri. balik rumah aku terus cakap kat mak aku, mak aku mmg tak cakap ape dah dia paham benor dengan perangai aku ni, kalau cakap tak pon nanti aku buat jugak :p

hari yg di nanti tiba juga, aku bersiap2 pakai jeans dengan t shirt ketat.. memang mase tu trend kan.. hahaha aku mengaku aku tak lah seksi sangat pakai skirt pun tak pernah, aku seksi ketat2 je. mampos kena libas dgn mak aku kalau dia nampak aku pakai skirt yg boleh nampak nonok tu.hehe

aku dengan Rina pun apelagi dgn semangatnya melangkah menuju ke tempat kerja. Waktu kami sampai dekat kedai tu pintu pun masih berkunci lagi. Semalam cina tu janji pukul 10:00 dgn kiteorang.. sampai 10:30 aku dgn Rina tunggu tp bayang pompan cina tu langsung tak nampak. aku mula rasa sebal,ye lah aku paling benci bab tunggu menunggu ni. dah macm patung cendana aku tercegat kt depan pintu kedai tu. muka Rina jangan cakap lah dah macam kena simbah simen :p

10:45 kalau tak de gak aku cakap kat Rina baik cabut je. ngam2 aku cakap camtu aku terdengar suara pompuan tu memangil2. amoi ! amoi ! lai ! dia panggil kiteorg dari tangga sebelah kedai tu ( kedai tu dua tingkat) dah nampak dia terlambai-lambai kat situ,apelagi aku dgn Rina cepat2 lah pergi kat dia.

sampai tingkat atas ade satu bilik kelilingnya cermin gelap.mmg tak nampak langsung ape-ape kt dalam.
tapi aku perasan mase tunggu kat bawah ade beberapa orang lelaki yang turun naik kt bilik ni. aku mula rasa tak sedap hati. Rina dah bisik2 kat aku ajak balik. Pompan cina tu ajak kiteorang masuk dalam, bukak je pintu asap rokok berkepul-kepul keluar, muka aku dah naik biru, berkabus semuanya yang aku nampak.
kiteorang di bawak kedalam lagi satu bilik yang agak kecik. kat dalam tu ade komputer 2 bijik. pompan cina tu terangkan kat aku dengan Rina apa kerja yang kiteorang kena buat.. rupanya tu tempat judi lumba kuda. cis! tapi bile mendengar gaji yg diberikan, aku menjadi teruja cuma Rina je yg was2 penakut. Aku cakap kat Rina kalau taknak biar aku je kerja sorang2. gaji 2K sape yang tak nak kan? Rina taknak kalah dgn aku dia pun terpaksa gaklah terima kerja tu. bermula dari situ perjalanan hidup aku mula sikit2 berubah,Rina pun sama..... nnt aku sambung lagi

kenali aku

aku suria,seorang perempuan berusia 32 tahun..aku pernah berkahwin,tapi sekarang sudah hampir 4tahun aku menjanda solo-molo.. aku boring sebab tu aku buat blog ni.. akan aku ceritakan segala-galanya tentang diri aku.. sape2 yang berminat nak baca, baca aje lah,aku tak kisah korang nak komen ke nak romen ke.. aku pedulik ape kan? aku suke romen2 ni.. emmmm

sebelum cerita lebih jauh lagi aku nak terangkan kat sini ye.. mungkin aku akan menceritakan perkara-perkara yang mengairahkan,sebabnya aku sepi.. tp aku bukan pelacur ok.. aku cuma janda sepi tambah dengan gersang, sape nak join aku, aku okey je.. boleh tukar2 cerita basah.. sebab aku memang suke nak tahu.. hehehehehe

aku memang nakal, tapi nakal dalam penulisan je.. jangan harap korang dapat jumpe aku di luar alam maya. hahahahhaha

lepas ni aku kita akan basah bersama tapi tempat lain2 lah......

aku tengah fikir ni nak start cerita dari mana.. bagi aku idea basah.. emmm